۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

از هر دری سخنی!

×این اولین پست رسمی بدون حوادث تو وبلاگ جدید و سوت و کورم هست!خب من آدم سست عنصری هستم دلم واسه وبلاگ قبلیم تنگ شده !!!!کلی اتفاق مهم داره میوفته من خیلی بی تفاوتم!به نظر شما دچار مشکلم؟!:دی خب دیه من کلا آدم افسرده ای هستم

×این روزها زود حوصلم سر میره !
این روزها کمی تا قسمتی احساس پوچی و به درد نخوری بهم دست داره!
این روزها هی به اطلاعاتم در مورد اتفاقات افزوده میشه!
این روزها کمر درد 6 ماهه عود کرده!
این روزها دختر عموی 4 ساله ام هم دوست داشتنیست هم اعصاب خورد کن!
این روزها همه من را لاغر میبینند شما چطور؟!
این روز ها همه چی هم ریختست!

پ.ن:اصلا احساس خوبی به مدرسه جدید ندارم.....

۱۳ نظر:

Unknown گفت...

سلااااااااااام! من افتخار دادم =)) خودت گفتی افتخار بده خب! من اینجا قبلا" اومده بودم تازشم.شاید باورت نشه اما کامنتینگت رو ندیده بودم!!! این روز ها من هم حسی به مدرسه جدیدم ندارم.این روزها دنبال یه نینی ِ کوچولو هستم که خودم رو غرق کنم تو حرکات و حرفاش... این روزها...آره همه چی به هم ریخته...

دخترگلم می شه بپرسم چند سالته؟

ایران من گفت...

همه چیز روبراه میشه...

هلی گفت...

in roozha gande hame chi dar omade..
inrozha sefid o ghermeze parcham jaye sabz khali...!
in roozha tekrari shode..

سایه گفت...

این روزا همه یه جورایی با خودشون درگیر شدن منم یه جورایی با خودم دعوام شدهD: نمیدونم چراااااااااااااااااا

ناشناس گفت...

بنده نيز بجز موارد 4 و 5 و6 در بقيه موارد شديداً با شما همراهم مضافاً كه چون كاري از دستم بر نمي ياد رو آوردم به خودآزاري بلكه يك كم اعصابم آروم شه! اينم از مواهب دولت كريمه

می سم گفت...

این روزها تن نده به آنچه آنها می خواهند یعنی خمودگی و احساس انفعال. این روزها می گزرد و صبوری هایت می ماند... این روزها دعا می کنیم کمر دردتتان خوب شود و احساس ÷وچی و انفعال و ...
این روزها که همه چیز حال و روزم را گرفته...

افسونگر گفت...

سلام امیدوارم همه چی روبه راه بشه
وقت داشتی پیش منم بیا

mahya گفت...

وا! خب اینجا که خراب نیست؟ :-؟

می سم گفت...

هستم اگر می روم...

افسونگر گفت...

سلام
ممنون که اومدی
بازم بیا پیشم
من لینکت کردم

خاشاک گفت...

اینروزها باید امیدوار بود و کار کرد.اینروزها باید بیشتر بخونیم و بیشتر هوشیار باشیم.اینروزها باید با سواد تر شویم.

تیغ کاکتوس گفت...

saaaaaaaaalaaaaaaaaaam mojadad

ایران من گفت...

مشکل از بلاگ اسپات نیست مطمئن باش