۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

دعوت خودجوش به بازی وبلاگی!!!















×این عکس کار منه !موهای خواهریه!

×منم به طور رسمی از جانب زیگزاگ دعوت شدم!پررو هم خودتونید!!!


بازی از این قراره که واسه هر یک از کلنمات توضیح یک کلمه ای بنویسیم!!!!



دریا: می ترسم!


قهوه:دوست ندارم


غرور:می دوستم!


مدرسه:عوضش کردم:)


دفتر مدیر:پاتوق من:ِD


قرمه‌سبزی: ای جاااان


ریاضی:بمیر!!!


آهنگ: ابی


ماه‌رمضون:تشنمه!


استخر:عمیق نه!


آبگوشت: چرب


روزنامه: مرحوم اعتماد ملی:


کودکی:تخس بازی


قزوین: خم نشو


دروغ:ا.ن


لیسانس: می طلبم!


فوتبال: قرمزته!


قانون: ما داریم!!!!


پرواز: بابا کی سقوط می کنیم*


اشک: بدم میاد


ازدواج: طفلم!


وبلاگ: عشق


شب:17 سالمه:


زندگی:خوبه!


عشق:گنجیشکا رو نیگا!


هلو: لنکرانی:D


تحصیل: اقتصاد:X


خارج:فرانسه :X


خواب: عزیزمی


پیتزا: ایضن


اینترنت: ایضن تر!


مجلس: :


سال 88:کودتا


کتاب:کوری


کلم پلو:نخوردم!


خوب من به شخصه خانم اسمارتیز و محیا و زیر تیغ(سعید)رو دعوت می کنم!


به جز اینا هم همه از طرف من به طور رسمی دعوتند!!!!


*:طفل که بودم هر موقع ب هواپیما مسافرت میرفتیم به جای اینکه بپرسم کی فرود می یایم . می پرسیدم باباکی سقوط می کنیم!!!!!:D




فعلا

۷ نظر:

سعید(زیر تیغ) گفت...

به به زهرا خانم سلام
خوب این کلمات واسه منم معانی خاصی دارن
به دیده منت حتما اولین پست اینها رو می نویسم ولی فکر کنم خیلی قشنگ در نیاد
مرسی از دعوتت
راستی قالب نو مبارک

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام مجدد اینجاچرا خصوصی نداره یه کامنت خصوصی می خوام بزارم خوب
در مورد پروفایلته

ایران من گفت...

خب الان توی هواپیما سقوط بیشتر از فرود اتفاق میفته

افسونگر گفت...

سلام
بازیه جالبیه
عکس موهای خواهریم قشنگ بود
و ممنون از اینکه بهم سر زدی
منم تهران نیستم اما دلم با بچه های سبزه

ناشناس گفت...

man in bazio az posht tell bazzi krdam:D
X:
miss U

می سم گفت...

بازی...
کودکی که بازی می کند
شاید گم شود
ولی ککی که گم می شود
هرگز بازی نمی کند...
گم شدم...

می سم گفت...

ککی همان کودکی است. اصلا شاید درست باشد و من کک شده باشم به جای کودک...