۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

خوش و خرم نامه!

×بالاخره رفتم فیزیو تراپی!ماشاالله بزنم به تخته دستگاه میذارن رو آدم در حد غول و توقع دارند خوش و خرم وایسی نگاشون کنی!
در راستای رفتن به فیزیو تراپی به اتاق معاینه رفتم.!جاتون خالی خانوم"ر"فقط مونده بود بهم بگه تو دچار فلج اطفالی!!!!

مثلن:
خانوم"ر":زهرا جان خم شو!!!(همین دیگه یه سری آدم منحرف دور هم جمع شدید !بابا میخواست ببینه چقدر انعطاف دارم)
من:چشم(خم می شویم در حد باقالی)
خانوم "ر":عزیزم الان خم شدی؟(دوباره گوشزد کنم!!!)
من:بلهD:
منتهای خم شدن بنده را می توانید مجسم کنید. 1.دست خود را صاف کنید و محکم نگه دارید. 2.کمی دقت کنید!کمی به سمت پایین انگشت ها متمایل شود.! 3.خب من همونقدر خم میشم!
بعد معاینه رفتم توی اتاقی با یه دستگاهی به نام وکیوم که مثل بادکشه(میدونید که باد کش چیه؟!) بهم برق وصل کردند:)) منم از شدت فشار چسبیدم به سقف!جاتون خیلی خالی از اون روز به بعد هر روز همین بلا +یه سزی بلای دیگه سرم میاد:)

×دیشب به این نکته پی بردم که ما چقدر خوش و خرم می گردیم مثل سیب زمینی هاییم!
مثلن امروز 16 شهریوره من هنوز ثبت نام نکردم فقط رفتم مدرسه جدید ابراز وجود!هم اکنون پس از دق دادن مدیر و ناظم مدرسه اسبق رفتم پروندمو گرفتم که ثبت نام به امرروز قد نداد فردا میرم ثبت نامD:

پ.ن1:خرم وار زندگی کردن خیلی باحالهD:

پ.ن2:رفتم تو googleسرچ کردم funny تا واسه وبلاگم یه عکس خوب بزارم. ماشاالله دیگه رابطه کلمه funny رو با کلمه ی ....(از اینجا خونواده رد میشه) فهمیدم!

۱۴ نظر:

سعید(زیر تیغ) گفت...

به به زهرا خانم شما هم اونجا ها می چرخین البته ما خود سپهران که نرفتیم تو کوچه سپهران پارک کردیم رفتیم عینک سازیه که بغل پرده فروشیه
دقیق آدرس دادم یا نه

خانوم تی تــاپ√ گفت...

به خودت امیدوار شو من 2 سال پیش 23 رفتم :))

ایران من گفت...

خدا بد نده... چی شده؟؟؟؟؟؟

man گفت...

عزيزم اميدوارم زوده زود خوب شي....بوس

می سم گفت...

از این سن؟ ارثیه یا اینکه هوای کمر بیچاره رو نداشتید؟
بنده هم اندازه ی خودمدعا م یکنم خوب شید...
یا علی

می سم گفت...

خ

می سم گفت...

ایجاچرا نظر خصوصی نداره؟ شاید آدم بخواد چار کلام در گوشی با صاحب وبلاگ حرف بزنه

تارا میرکا گفت...

funny که جای خود داره! هرچی سرچ کنی در اون مورد چند تا عکس نشون میده! (نیست که خانواده رد میشه، نگفتم اون مورد چیه D:)

تارا میرکا گفت...

funny که جای خود داره! هرچی سرچ کنی در اون مورد چند تا عکس نشون میده! (نیست که خانواده رد میشه، نگفتم اون مورد چیه D:)

پـ.ـوریـ.ـا مـ.ـنـ.ـزه گفت...

تا باشه دکتر و مریضی نباشه ...

زهرا گفت...

من هم این بازیه رو کردم
حالا کرمم گرفته راه افتادم تو نت ببینم مردم در مورد این کلمه ها چی گفتن.
حال کردی پیش ما م بیا

زهرا گفت...

من هم این بازیه رو کردم
حالا کرمم گرفته راه افتادم تو نت ببینم مردم در مورد این کلمه ها چی گفتن.
حال کردی پیش ما م بیا

ناشناس گفت...

منم همینطور عزیزم:*

لینکوندمت:)

راستی من شکلاتما:دی


وبلاگ:memory-ms.blogfa.com

محیا گفت...

من هنوز لباس مدرسه نگرفتم فک می کردم خیلی شادم!!! تو که هنوز ثبت نامم نکردی D: